کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

مشخص شدن روز ورود فرشته ما به زمین

1391/10/6 17:41
نویسنده : مامان و بابا
136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگ مامان. امروز آخرین نوبت دکتر رو داشتم البته با دکتر جدید. تاریخ زایمان رو ١٨ شهریور برامون تعیین کرد. میدونم تا اونموقع حسابی بزرگ و قوی و توپولی میشی جیگر مامان. عزیزم دوست داشتم هفته بعد بشه تا زودتر بغلت کنم اما اقای دکتر گفتن شما هر چی بیشتر اونجا بمونی سالمتر هستی منم به خاطر سلامتی گل قشنگم پا رو دلم گذاشتم و گفتم چشم٦ روز هم بیشتر منتظر دیدن روی ماه گل پسرم میشم وای که چه انتظار شیرینی!!!!!!هورا عزیزم فقط از خدا میخوام توی این ٢ هفته باقیمونده خوب از عزیز من محافظت کنه همونجور که ٨ ماه و اندی این لطف رو در حق ما کرده تا فرشته کوچیک ما که یه قلب پاک و آسمونی داره قدم به این کره خاکی بزاره و بشه نور چشم مامانی و بابایش.  عزیزم امروز صدای قلبتو  دوباره شنیدم . وای که چه آرامشی میگیرم از این صدا. خدایا همیشه محافظ مایه آرامش من باش و این صدا رو قوی نگه دار. فردا هم آخرین سونو رو میرم تا گل پسر توپوله  نازمو ببینم امیدوارم همه چیز خوب باشه چون دکتر گفت اگه مایع دورت نرمال بود که برم تا ١٨ ام توی بیمارستان ولی اگه خدای ناکرده کم باشه باید دوباره برم پیشش. پسر گلم دوست دارم بی تاب لحظه دیدارتم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)