کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

17 ماهگی

1392/11/27 19:15
نویسنده : مامان و بابا
355 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مادر 17 امین ماهگرد زندگیت مبارک انشاله همیشه سالم و شاد باشی.  عزیز دلکم این روزا بی نهایت شیرین و البته شیطون تر شدی. این روزا کارت شده تقلید کردن و توی این کار آنچنان حرفه ای عمل می کنی که به طور قطع می تونم بگم ازت یه بازیگر عالی در میاد. هر کاری که ما بکنیم دقیقا همونو تکرار می کنه از خنده هامون تا سرفه و عطسه و کار خونه و......حرف زدنتم که قربونت برم خوبه تقریبا همه کلمات رو ادا می کنی البته شاید کامل و درست نباشه اما خیلیاش درسته و بقیش هم قابل فهم. چند روز پیش داشتی مدام در یخچال و فریزر رو باز می کردی و من هر چی گفتم نکن و برات توضیح دادم فایده نداشت تا اینکه گفتم باهات قهرم و  رفتم دنبالم اومدی مدام می گفتی مامان مامان با اهنگ ها و لحن های مختلف که من جواب بدم بعد بهت گفتم پسرم این کار بده دیگه نکنی ها اگه می خوای مامان باهات آشتی باشه قول بده این کارو نکنی تو هم تند تند می گفتی قول قول ... می خواستم بخورمت عشق کوچولوی من. این روزا مامان اصلا توی شرایط روحی و جسمی خوبی نیست.  از طرفی بابایی هم پیشمون نیست همه این ها دست به دست هم داده تا شرایط کمی برای هر دومون سخت بشه . عزیز دلم ببخش مامان رو اگه این روزا یکم بداخلاقی می کنه. عاشق اهنگ بیا نزدیک من کامیاری انقدر به کلبپش نگاه کردی که  مدام مدل اونا می رقصی . گاهی تا برات اهنگشو می خونم پا می شی مدل اونا می رقصی . بعضی وقتا هم خودت  هم می خونی هم می رقصی . انقدر باحال اهنگ می زنی با دهنت و می رقصی  که اون لحظه باید قوتت داد . به چیز باحال دیگه تا می گم کوروش این کارو نکن تند می گی چشم . ولی دریغ از عملللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل. نمی دونم این چشم الکی رو کی انداخته تو دهن کوچولوت. نصف روزو پشت پنجره داری بیرون رو نگاه می کنی عاشق ماشین های بزرگی  مثل اتوبوس و کامیون و اینا از دیدنشون به وجد میای.  به زودی میام عکسای جدیدتم می ذارم گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)