کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

انتظار یک هفته ای

1391/10/6 18:06
نویسنده : مامان و بابا
137 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم کوروش عزیز من . امروز برای آخرین بار صدای ناز قلبتو شنیدم انشاله هفته دیگه این موقع تو بغلمی. امیدوارم خیلی درد نداشته باشم که بتونم از همون لحظه اول برات مادری کنم عزیزکم. قراره شنبه دیگه یعنی ١٨ ام صبح ساعت ٧ بیمارستان باشیم برای عمل. نمی دونی عزیزم تو این هفته چه  حالی دارم باورم نمیشه دارم مامان میشم. با این که هشت ماه و چندروزه که تو دل مامانی هستی ولی تا نبینمت باور نمی کنم با اینکه با پاهای نازت تو شکم مامانی حرکت میکنی اما باورش برام سخته. دوست دارم زودتر این هفته بگذره و من گل نازم و ببوسم. دلم می خواد خوب شیر داشته باشم تا از لحظه اول بتونی با شیر خودم سیر بشی. عزیزم تا الان هرچی از خدا خواستم به خاطر وجود نازت دست رد به سینه ام نزده امیدوارم به این خواهش دل من هم جواب مثبت بده. مامانی نمی دونی با چه حالی این لحظه ها رو میشمرم تا تموم شه می دونم که تو هم همین حالو داری می خوای زودتر ببینی مامان بابایی که بی تابشون کردی برای دیدنت چه جورین. دوست دارم نازنینم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)