کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

بزرگ مرد کوچک من

1391/11/28 21:08
نویسنده : مامان و بابا
156 بازدید
اشتراک گذاری

 پسرک گلم این روزا مامان می ره سر کار و ساعاتی از روز رو دور از هم سپری می کنیم. عمه جون مهربون هم زحمت کشیدن و از شیراز اومدن پیش ما که شما تنها نباشی و خیال منم راحت باشه. خداروشکر خوب با قضیه کنار میای و با عمه جون راحتی . اذیت نمی شی و غر نمی زنی  وقتی  میام خونه تا بغلت می کنم  خودتو محکم تو بغلم می چسبونی و گرمای تنت خستگی رو از تنم بیرون می کنه. عزیز مادر نمی دونی که این ترم با چه انرژی می رم کلاس و به عشق دیدن روی چو ماهت ساعات رو پشت سر می ذارم. خیلی خوشحالم از بودنت و از داشتنت جیگرکم و بی نهایت خوشحالم که خدا یک پسر شیرین و صبور به من داد تا من با خیال راحت هم به پسرم رسیدگی کنم و هم به کارم. واقعا که بزرگ مرد کوچک منی مامانییی. امیدوارم وقتی بزرگ تر می شی هم با کار کردن من راحت کنار بیای و بدونی که فقط برای سعادت و راحتی شما عزیز دل هست که به کار کردن ادامه می دم. چون دلم می خواد بهترین چیزهای دنیا برای پسر من باشه. دوست دارم عشقم

اینم چندتا عکس قشنگ از پسرم وقتی که ٤ ماه و ٨ روزه بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)