کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

پنچ ماهگی کوروش مامان و بابا

1391/11/19 14:11
نویسنده : مامان و بابا
148 بازدید
اشتراک گذاری

     گل مادر امروز ٥ ماه رو تموم کردی و وارد ٦ امین ماه زندگیت شدی. عزیز دلم انشاله که ١٢٠ سال با تن سالم و دلی شاد زندگی کنی. ٥ ماهگیت مبارک عشقم.  شکلکهای جالب و متنوع آروین

الان که ٥ ماهت تموم شده دو تا دندون قشنگ داری و سعی در نشتن داری و سینه خیز رفتن. دو روزه وقتی به حالت نشسته می ذارمت یه دستتو به زمین می زنی و یه دستت  رو روی مچ پات  قرار می دی و به حالت نشسته می مونی اما من می ترسم برات زود باشه و عوارض داشته باشه زیاد  به حالت نشسته نگهت نمی دارم اما خودت خیلی دوست داری. دیشب برای اولین بار رو تخت خودت خوابیدی البته منم پایین تختت بودم اما فکر می کنم بهتر بود برات چون کمتر حرکت می کردی تو خواب هر چند برای من جدایی ازت سخت بود  وخوب خوابم نبرد اما باید کم کم عادت کنیم هر دومون چون دوست دارم عزیز دلم یه مرد واقعی باشه و استقلال رو از الان در وجود خودش پرورش بده.این روزها همش پاهاتو با دست می گیری و انگشت شستت رو تو دهنت می بری و سعی می کنی روشهای مختلف غلتیدن رو امتحان کنی با دست در دهان می غلتی  یا پاهاتو میاری بالا و با دستت می گیری و بعد می غلتی. آوازهای عجیب و غریب  هم می خونی. خیلی دوست دارم پسرک شیرینم. هر روز شیرین تر و باحال تر می شی حالا من چجوری باید از دوشنبه برم سرکار دلم برات تنگ می شه مامانی.

اینم عکس اولین دندونات مامانییییییی. البته پیشونیتم با ناخنت زخمی کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)