کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

در آستانه 3 ماهگی

1391/9/15 15:09
نویسنده : مامان و بابا
152 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم دو روز دیگه ٣ ماهش تموم می شه و وارد ماه چهارم زندگیش میشه. عزیز دلم در آستانه ٣ ماهگی کارای جدیدی یاد گرفتی دو شب پیش عروسکت رو گذاشتم رو پات با اون دستای قشنگت گرفتی و حسابی ور اندازش کردی در نهایت هم بردی طرف دهنت که بابایی گفت شروع شد حالا همه چیزو می خواد ببر تو دهنش... چند روزی هست که کنترل داری رو دستات یعنی هر کاری با دستت می کنی ارادی هست از گرفتن دست من موقع شیر خوردنت تا لمس کردن صورت من و بابایی وقتی که بهت نزدیک بشیم تا کلی قربون صدقت بریم دیشب هم کلی دماغ بابایی رو چنگ می زدی نه یه بار بلکه ٤ یا ٥ بار و همش ذوق می کردی . اینم از گزارش تصویری از لمس و ور انداز کردن عروسکت

و اینجا بود که تصمیم گرفتی بخوریش. بابایی هم اون توپ و گذاشت رو سرت و کلی تعجب کردی

قربون اون چشات وقتی تعجب می کنی

و بالاخره امروز صبح شاهکار آقا کوروش غلت زدنش بود. چند وقتی بود وقتی طاق باز می خوابوندمت به پهلو می شدی تا این که امروز وقتی به پهلو شدی شونه و سرتو بلند می کردی بابایی گفت نگاش کن می خواد پاشه گفتم نه می خواد غلت بزنه چند بار تلاش کردی و بالاخره غلت زدی و دستت موند زیرت. جیگرتو بخورم پسر فعال و کوشای من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)