کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

لحظه دیدار نزدیک است......

1391/10/6 18:07
نویسنده : مامان و بابا
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزک مامان. داریم لحظه لحظه به دیدار نزدیکتر میشیم. فقط ٣ شب دیگه تو دل ما مانی می مونی و با هم می خوابیم انشاله شب چهارم کنار هم هستیم. گلم می دونم خیلی دلم برای این روزا تنگ میشه اما برای دیدنت بی تابم. نگرانم نه برای خودم برای تو عزیز دلم....نگران سلامتیت هستم اما به خدا و بعد به دکترم اطمینان دارم مطمئن هستم گل قشنگ منو سلامت تحویلم می دن . از خدا می خوام به من نیرویی بده تا به خوبی مراقب گلم باشم. کوروشم این  روزا زیباترین حس دنیا یعنی حس مادری رو دارم در خودم پررنگ تر می بینم و همه اینارو مدیون تو هستم که داری این فرصت زیبا رو به من می دی. امیدوارم بتونم مادر لایقی باشم و از تو یه مرد بزرگ و به تمام معنا بسازم بدون هیچ عیب و نقصی. به امید روزهای شیرین در پیش رو ...هورا.دوست دارم عزیز دلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)