کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

1 سالگی فرشته نازنین خونه ما

1392/6/17 14:58
نویسنده : مامان و بابا
499 بازدید
اشتراک گذاری

 کوروشم عزیزترینم جگر گوشه ام دلبندم ١ سال گذشت . ١ ساله که اومدی و شدی چراغ خونه ما . ١ ساله که برای من ستاره های آسمون بی فروغن در مقابل برق قشنگ چشمای تو نازنینم. ١ ساله  که صبح ها وقتی چشامو باز می کنم بهترین و قشنگ ترین تصویر دنیارو جلوی چشمم می بینم . فرشته نازی رو می بینم که خیلی ناز نازی خوابیده کنارم بعد چشاشو باز می کنه و یه جفت چشم سیاه قشنگ که یه دنیا حرف توشه خیره می شه تو چشام بعد یه لبخند از من و  یه دنیا خنده ملیح از گلم که نثار من می شه و تمام بی خوابی یا بد خوابی شب قبل همونجا فراموش می شه. کوروشم این ١ سال پر از حرفه پر از خاطره خوبه در کنار تو اما چی بگم که بعضی حرفا حرف دله و به زبون جاری نمی شه اما همش تو یه جمله خلاصه می شه. عزیزم عاشقتم دوست دارم تا بی نهایتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت. تولد ١ سالگیت مبارک عزیزم پارسال در چنین روزی روی ماهتو دیدم . وای که چه لذتی داشت دیدنت از خوشحالی همش گریه می کردم هنوز یادمه حس می کنم اون روزرو. الان که دارم می گم دقیقا همون حس رو دوباره دارم. خیلی شیرینه خیلییییییییییییییی. از خدای بزرگ می خوام که حس امروز من رو چه پارسال و چه امسال نصیب تمامی کسانی که آرزوی داشتن یه فرشته کوچولو رو دارن بکنه. آمین. کورشم الان که ١ ساله شدی قادر به راه رفتن هستی قادر به خوردن همه چیز هستی چون ماشاله ٩ تا دندون داری که یکیش آسیاب بالا  هست و دوتا نیش بالایی هم جوونه زده اما هنوز کامل بیرون نزده و این روزا به خاطر اونا خیلی اذیت می شی مامان جون می گه در اومدن این دوتا دندون خیلی سخته اما شما بازم خیلی پر تحمل هستی و خیلی بی قراری نمی کنی گلم. انشاله که زود بزنه بیرون راحت بشیم . کلمات یه بخشی رو هم راحت بیان می کنی کافیه ما یه بار بگیم و طوطی خونمون سریع تکرار کنه. مثلا می گی کفش. کاهو. در. رفت . نیست . آب . بریم. ماست . الو. بقیه چیزا هم که قبلا می گفتی رو برات نوشته بودم تو پستای قبلی. برای خودت یه گوشه می شینی و کلاغ پر بازی می کنی می گی داغ   با فتحه  پرررررررررر.  چند وقتی هم هست به عکسای روی مکعبات دقت می کنی من تا دیدم علاقه مند شدی بهت گربه رو نشون دادم گفتم پی شی  می گه میوووووووووو شما هم می گی میووووووووووو. بعد وقتی مکعبات رو قاطی می کنم و می گم پی شی کو خیلی قشنگ می گردی توشون و با انگشتت پی شی رو نشون می دی قربون پسر باهوشم برم من الهی . حالا کم کم همه عکسارو بهت یاد می دم عزیزم.شب جمعه یه جشن کوچولو با حضور باباجون و عمه جون برات گرفتیم تا انشاله سال بعد بتونیم در کنار اقوام یه جشن مفصل برای پسر نازم بگیریم. خیلی خوب بود شما هم با اینکه خوابنت می اومد تمام مدتی که آهنگ  پخش می شد می رقصیدی و می خندیدی . خیلی خوش گذشت بهمون. جای بقیه عزیزامون که نبودن خیلی خالی بود. انشاله سال بعد همه دور هم باشیم. 

کوروشی در هنگام نون و پنیر خوردن

 

عکسای تولد در ادامه مطلب

 

 

 

 

اینم حموم قبل جشن. انشاله حموم دامادیت پسرم

تزیینات اتاق

کادوها: مینی قطار کادوی من و بابایی

شیطون دست زدی به کیک

کوروش نادم از کاری که کرده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله سمیه
18 شهریور 92 17:23
کوروشی نانازی عزیزدل خاله تولدت مبارک . ایشالا تولد 120 سالگیت. یه دنیا بوس دوستت دارمممممممممممممم
لاله مامی آوینا
24 شهریور 92 19:20
تولدت مبارک کوروش جان لبت شاد و دلت خوش