کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

روز مادر

1392/2/12 23:35
نویسنده : مامان و بابا
139 بازدید
اشتراک گذاری

  دیروز چهار شنبه ١١ اردیبهشت  روز مادر بود. امسال من هم به لطف حضور شما گل پسر یک مادرم و به اصطلاح دوستان امسال مامان اولی هستم. خوشحالم پسرکم. بی نهایت از داشتنت و بودنت در کنارم خوشحالم. از اینکه خدا منو لایق دونسته و یکی از فرشته هاشو فرستاده پیشم تا من هم مادر باشم بی نهایت خرسندم و شاکر خدای مهربونم هستم. عزیز مامان شما امسال روز مادر بهترین هدیه رو به من دادی شب چهارشنبه برای اولین بار با اون صدای قشنگت گفتی ماما و منو غرق در شادی کردی. قربون پسر نازم برم من که وجودش و گرمای بدنش بهترین هدیه دنیاست برای من.  تنها آرزوی من در زندگی سعادت و سلامتی شما گل ناز و قشنگه.

دوستت دارم کوروشمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم تا بی نهایت می پرستمت.

روز مادر بر تمامی مادران دنیا مبارک. مامان خوبم دوست دارم . عاشقتم. دستاتو می بوسم از راه دور انشاله ١٢٠ سال سایتون بالای سر ما باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)