کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

کوروش و پسر خاله جونش رادین عزیز

1391/10/6 14:35
نویسنده : مامان و بابا
362 بازدید
اشتراک گذاری

 پسرک گلم چند روزی هست که فرصت نکردم چیزی برات بنویسم چون یه گل قشنگ و کوچولو به خانوادمون اضافه شده روزی که آقا کوروش ٣ ماه و پنج روز داشت در حالی که کنار مامانی خواب بود خبر دنیا اومدن پسر خاله رو شنید آقا رادین عزیز ما با کمی عجله همه رو غافلگیر کرد و زود اومد تا هم بازی کوروش جونم بشه  که امید وارم برای هم مثل برادر بشن و  سالیان سال با تن سالم زندگی کنن. اینم عکس شش روزگی رادین جون

رادین خاله خیلی دوست دارم مخصوصا از لحظه ای که داشتم بهت شیر می دادم و زل زده بودی تو چشام بیشتر عاشقت شدم. البته آقا کوروشم نامردی نکرد و کمی به شیر آقا رادین پاتک زد تا هم به پسر خالش کمک کرده باشه تو شیر خوردن و هم حقشو بگیره....امیدوارم به خاطر این تبادل شیر هم که شده برای هم برادر های خوبی باشید و جای برادر نداشته رو برای هم پر کنید.آمین.

عزیز دلم این روزا به خاطر درد لثه هات همه چیز رو می بری تو دهنت فقط کم مونده من و بابایی رو هم ببری تو دهن خوشگلت. دو روزم هست خیلی بی تابی می کنی شبا با جیغ از خواب می پری من و بابایی هم در مونده و ناتوان بغلت می کنیم تا شاید کمی تسکین باشه برات  امید وارم زودتر مرواریدای قشنگت در بیاد تا راحت بشی عزیز دلم. این روزا با قهقه های دنباله دارت دلمونو شاد می کنی و کلی برای خودت بزرگ و آقا شدی ١٣ روز دیگه هم واکسن ٤ ماهگی داریم مامانی . از الان دارم غصه اون روز رو می خورم باز واکسن و باز جیغ و باز بی حالی البته سری قبل خوب بود خداروشکر خیلی اذیت نشدی امیدوارم این دفعه هم راحت باشه. دوست دارم گل قشنگم

کوروش در حال حمله به جورابش

ننه چرا جوراب دخترونه پام کردی نمی بینی سیبیل رو

قربون اون دستات برم که این روزا همش تو دهنته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)