کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

مرد شدن کوروش خان

1391/10/6 18:11
نویسنده : مامان و بابا
199 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام پسر گلم. روزها به سرعت میگذرند و من تورا در آغوش دارم. چه زیباست و خداوند شاهد است که جز سلامتی گل قشنگم چیزی نمی خواهم. عزیز دلم امروز ٩ روزه شدی روز ٦ام بردیمت برای ختنه چه ارام و متین رفتار کردی وقتی بابایی برت گردوند پیش من گریه نمی کردی رفتم یه گوشه تو بیمارستان و یه دل سیر به پسر گلم شیر دادم کاری که قبلا ازش متنفر بودم اما الان به نظرم لذت بخش ترین کار دنیاست. خدایا این لذت را از من نگیر. دو روز بعد یعنی روز ٨ تولدت وقتی از بیرون برگشتیم پوشکتو باز کردم دیدم ناف قشنگت افتاده وای که چقدر ذوق کردم. دویدم با ناف جدا شده توی حال از خوشحالی بابایی و بابابزرگ و مامان بزرگ هم کلی ذوق کردن. جای ختنه ات هم خوب بشه دیگه راحت می شی مامانی. معصومیتتو خیلی دوست دارم عزیزکم. قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)