کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

10 ماه با گل زیبایم

1392/5/16 14:27
نویسنده : مامان و بابا
639 بازدید
اشتراک گذاری

ده ماهگیت مبارک عزیز دلم. انشاله که همیشه سالم و شاد باشی و پر انرژی مثل این روزها. دوست دارم هزار هزار تااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا. وای که چقدر زود گذشت این ده ماه به چشم برهم زدنی سپری شد و  بزرگ مرد کوچکم بزرگ و بزرگتر شد . این روزها خیلی عشقی ماه من. کلا در حال شیرین کاری و شیطنت هستی گاهی خسته می شم اما با خودم می گم زود این روزا تموم می شه و کوچولوی مامان بزرگ می شه و درگیر مشکلات زندگی پس بزار الان شاد باشه و از زندگی لذت ببره. این روزا پسرکم دور خونه راه می  ری البته یه کوچولو دست به وسائل می گیری و بدون گرفتن دست به جایی یه مدتی می ایسته و یه بار مبل رو ول کرد و دو قدم اومدی سمت مامان که بغلت کنه. عشق خوردنی من  عاشقتم. کلماتی که می گی

بابا .ماما .دد. پوف به معنی توپ . گل. باب به معنی اب.به به .مه . تا یه چیزی می خوریم سریع می یای می گی مه یعنی به منم بدین. پا به معنی پارک. و هزاران سخنرانی بدون معنی و نامفهوم دیگه که من و بابایی عاشقشیم. امروز ٢٢ تیر برای اولین بار رفتی مهد. البته ١ ساعت بیشتر نبودی اما خداروشکر راحت کنار اومدی و  مربی راضی بود ازت می گفت خیلی بچه آروم و خوبی هستی الهی مادر فدات بشه پسرک فهمیده و عاقل مامان  که شرایط رو درک می کنه. دوست دارم بی نهایتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)