کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

بزرگ مرد کوچک

کوروش در نی نی پارتی و جوانه زدن مروارید هایش

1391/10/19 19:35
نویسنده : مامان و بابا
873 بازدید
اشتراک گذاری

  عزیز دلم دوشنبه 18 دی همزمان با 4 ماهه شدنت به تهران رفتیم تا در نی نی پارتی که مریم جون مامان یاسمینای عزیز ترتیب داده بود شرکت کنیم. خیلی خوش گذشت شما هم پسر خوبی بودی و نسبت به دوستای همسن خودت واکنش نشون می دادی. امیدوارم سالیان سال باهم دوست بمونید. بعد از مهمونی رفتیم پیش دکتر نریمان تا شمارو چکاپ کنه از همه چیز راضی بودن و غذا رو هم برای شما از پایان 5 ماهگی تجویز کردن که به امید خدا با لعاب برنج و فرنی و سرلاک شروع کنیم و شما غذاخور بشی قربونت برم که تا اسم غذا رو شنیدی دست به کار شدی و جوونه های خوشگلتو رو کردی. امروز یعنی 19 دی در حین بازی کردن دست منو بردی تو دهنت منم حس کردم لثه ات قلمبه شده با زور دهن کوچولوتو باز کردم و دیدم بله ....دندون سمت چپ  فک پایین خودشو نشون داده امیدوارم زودتر بزنه بیرون که عزیز من راحت بشه .دو سه هفته ای هست که شبا خیلی بی تابی می کنی عزیز مامان. امروز رفتیم واکسن چهار ماهگی رو هم زدیم مثل یه مرد صبور بودی پسرم واقعا بهت افتخار می کنم اصلا گریه نکردی فقط یه جیغ کوچولو وتمام تا الان هم خداروشکر تب نکردی. خیلی دوست دارم جیگر مامان اینم چند تا عکس با دوستای گلت

کوروش-یاسمینا-مهراد-باران-مهرسا-شادیسا-کیان-پارمین-ارغوان- رونیا

کوروش همرا با یاسمینا

رونیا در حال حرف زدن با کوروش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)